Reclamații

Reclamații

Răspunderea pentru defectele mărfurilor și garanția

Cumpărătorul este obligat să inspecteze mărfurile imediat după primire. Dacă se constată o deteriorare mecanică a ambalajului produsului, cumpărătorul este obligat să verifice starea mărfii și în caz de deteriorare să facă o înregistrare a daunelor în prezența transportatorului. Transportatorul este responsabil pentru daune în timpul transportului, deoarece toate mărfurile sunt asigurate. Pe baza înregistrării făcute, clientului i se va acorda o reducere rezonabilă sau un produs nou livrat după încheierea evenimentului de daune cu transportatorul.

Cererile pentru deteriorarea mecanică a produsului, care nu a fost evidentă la primirea expedierii, trebuie să fie făcute imediat după descoperirea lui, respectiv. imediat după prima utilizare a produsului. Reclamările ulterioare pentru deteriorarea mecanică a produsului nu mai pot fi acceptate. Înainte de prima utilizare, cumpărătorul este obligat să studieze condițiile de garanție, inclusiv instrucțiunile de funcționare din Slovacia / Cehia și apoi să respecte aceste informații cu atenție.

Garanția nu acoperă uzura normală a articolului (sau a părților acestuia) cauzate de utilizare. Prin urmare, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și nu poate fi revendicat.

Perioada de garanție pentru toate persoanele care folosesc produsul în scopuri comerciale sau de comerț cu produsul nu este specificată în Codul civil și este determinată de un anumit importator sau producător.

În cazul în care bunurile nu sunt în conformitate cu contractul de cumpărare la primirea de către cumpărător (așa-numitul conflict cu contractul de cumpărare), cumpărătorul are dreptul să vândă articolul gratuit și fără întârzieri nejustificate la starea corespunzătoare contractului de cumpărare, în conformitate cu cerințele cumpărătorului. fie prin schimbul mărfurilor, fie prin repararea acestora. Dacă o astfel de procedură nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă la prețul mărfii sau să se retragă din contract. Acest lucru nu se aplică în cazul în care cumpărătorul a știut despre conflictul cu contractul de achiziție înainte de preluarea mărfurilor sau a provocat conflictul cu contractul de achiziție însuși. O discrepanță cu contractul de cumpărare, care se manifestă în termen de șase luni de la preluarea mărfurilor, se consideră a fi un conflict deja existent la momentul preluării, cu excepția cazului în care acest lucru contravine naturii bunurilor sau se poate dovedi contrariul. În cazul unui conflict între bunuri și contract, consumatorul are dreptul la așa-numita aranjarea unui remediu, și anume:

  • returnarea gratuită a bunurilor de consum

  • la condiția corespunzătoare contractului

  • prin reparații, o reducere rezonabilă a prețului de achiziție,

  • livrare înlocuitoare de bunuri, retragere din contract.

Consumatorul poate solicita mai întâi o reparație gratuită sau o înlocuire gratuită a bunurilor de consum de la vânzător. Cumpărătorul are dreptul de a schimba mărfurile numai dacă nu este disproporționat datorită naturii defectului. Centrul de service autorizat decide dacă defectul este proporțional sub forma unei evaluări scrise a acestui defect. În acest caz, mărfurile vor fi schimbate pentru aceeași piesă sau suma deja plătită va fi rambursată.

Drepturile de răspundere pentru situații defecte se aplică vânzătorului de la care a fost cumpărat obiectul. Cu toate acestea, dacă un alt antreprenor care urmează să fie reparat este înscris în cardul de garanție, care este mai aproape de locul vânzătorului sau de locul cumpărătorului, cumpărătorul va exercita dreptul de a repara împreună cu antreprenorul desemnat să efectueze reparația în garanție. Dacă nu este posibil să aranjați o reparație în acest fel, vânzătorul va aranja reparația.

Dacă o altă persoană este desemnată să efectueze reparația (de exemplu, service autorizat), vânzătorul este obligat să accepte reclamația. Vânzătorul este obligat să accepte reclamația, dar apoi o transmite unui serviciu autorizat. Vânzătorul va decide asupra reclamației imediat, în cazuri complexe, în termen de trei zile lucrătoare (pe baza declarației serviciului autorizat). Timpul necesar pentru evaluarea profesională a defectului nu este inclus în această perioadă.

Pașii pentru reclamații:

Când faceți o reclamație, urmați următoarea procedură:

  1. Trimiteți o descriere a defectului, indicând în principal tipul de produs, numărul documentului de vânzare și o descriere a defectului.

  2. Trimiteți mărfurile la adresa specificată împreună cu o descriere a defectului.

Dacă defectul se manifestă în timpul primei utilizări a produsului, dar nu mai târziu de 3 zile de la vânzare, vânzătorul oferă o soluție la reclamație prin schimbul imediat pentru o piesă fără defecte în următoarele cazuri:

  • mărfurile nu sunt utilizate în mod vizibil,

  • reclamația a fost semnalată în avans

  • bunurile date sunt disponibile.


Transport gratuit

La cumpărături de minim 350 de lei,
transportul este gratuit pentru d-voastră

15 zile pentru retur

Cumpăraţi,fără griji aveţi 15 zile la
dispoziţie pentru a returna produsul

Plata cu cardul

Puteţi plăti cu
cardul de credit

Număr de contact

Luni-vineri 8:00-16:30
+40 755 879 850

Cumpărați online fără griji, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.