1)Dispoziții generale
Prin confirmarea unei comenzi obligatorii, cumpărătorul confirmă că acceptă Condițiile de afaceri pentru
livrarea bunurilor declarate de vânzător. Relația dintre cumpărător și vânzător este reglementată de acești
termeni și condiții, care sunt de asemenea obligatorii pentru ambele părți.
2) Comandă, produse și servicii
Vă oferim oportunitatea de a face cumpărături direct de acasă, unde puteți face cumpărături non-stop.Puteți comanda ușor și convenabil folosind coșul de cumpărături, telefonul, e-mailul sau în scris la adresa noastră. Obiectul contractului îl reprezintă numai mărfurile specificate în contractul de cumpărare -comanda. Dimensiunile, greutatea, performanța, capacitatea și alte date menționate pe site-ul nostru web,în cataloage, broșuri și alte materiale tipărite sunt date care nu au caracter obligatoriu și se bazează pe datele producătorilor. În caz de discrepanțe, vă vom contacta desigur.
Ne angajăm să livrăm clienților noștri numai bunuri în stare perfectă și în conformitate cu specificațiile sau proprietățile comune tipului de mărfuri care respectă standardele, reglementările și ordonanțele valabile în Republica Slovacă și echipate corespunzător cu instrucțiuni de funcționare slovacă, carduri de garanțieșiliste post-garanție. centre de servicii, dacă acest lucru este normal pentru tipul de mărfuri. Condiția pentru îndeplinirea validității comenzii noastre electronice este completarea tuturor datelor și cerințelor necesarespecificate în formularul de comandă. Comanda este, de asemenea, un proiect de contract de cumpărare, în care contractul de cumpărare în sine este creat treptat prin livrarea de bunuri. Confirmarea formală a comenzii de către vânzător este necesară pentru încheierea contractului de cumpărare. În cazuri individuale,în special mai costisitoare, vânzătorul își rezervă dreptul de a încheia un contract prin confirmarea comenzii, de preferință personal sau telefonic, și achitarea unui depozit financiar către cumpărător.În cazul în care au fost comandate mărfurile, s-a înregistrat o modificare semnificativă a cursului de schimb valutar sau modificarea prețului sau a gamei furnizate de furnizor, compania noastră are dreptul să modifice comanda în acord cu cumpărătorul sau să se retragă unilateral de la aceasta cu efect imediat. Ne rezervăm același drept în cazul în care producătorul încetează să mai livreze produsul comandat, sau lansează o nouă versiune a produsului sau schimbă semnificativ prețul produsului.
3) Confirmarea comenzii
Comanda este acceptată în termen de 24 de ore, vă vom trimite o confirmare a comenzii prin e-mail, veți fi informați și despre expediere prin e-mail. În cazul oricărei ambiguități, vă vom contacta desigur.
4) Anulare comandă
Puteți anula fiecare comandă în termen de 24 de ore prin telefon sau e-mail, fără a da un motiv. Trebuie doar să furnizați numele, e-mailul și descrierea bunurilor sau serviciilor comandate.
5) Ambalare și livrare prin poștă
Vom trimite mărfurile comandate prin poștă în numerar la livrare. Dacă sunteți pe ruta noastră de livrare, veți fi informat despre livrare prin telefon sau e-mail. Este posibil să alegeți o altă metodă de transport în conformitate cu specificațiile comenzii individuale. Prețul expedierii poate varia în funcție de greutatea bunurilor comandate.
6) Termeni de livrare
Termenul de livrare este de la 3-21 zile, dacă nu se specifică altfel. În cazul în care mărfurile nu sunt în stoc, vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.
7) Schimbul de produse
Dacă este necesar, vom schimba produsele dvs. neutilizate și nedeteriorate pentru un alt tip. Tot ce trebuie să faceți este să trimiteți mărfurile prin pachetul înregistrat (nu în numerar la livrare) la adresa noastră.
Costurile asociate schimbului sunt suportate integral de cumpărător.
9) Cerințe și garanție
Vom trata orice reclamații care vă sunt satisfăcute de dvs. printr-un acord individual cu dvs. și în
conformitate cu legea aplicabilă. Cumpărătorul este obligat să inspecteze mărfurile după primire pentru a identifica orice defecte și avarii. Cumpărătorul este obligat să raporteze orice defecte companiei noastre cât mai curând posibil. Nu suntem responsabili pentru defectele cauzate de transportator.
Toate mărfurile sunt supuse unei perioade legale de 24 de luni, dacă nu se prevede altfel. Garanția acoperă numai defectele de fabricație.
Garanția nu se aplică pentru:
a) defecte cauzate de utilizarea normală
b) utilizarea incorectă a produsului
c) depozitare necorespunzătoare
Procedura de reclamații:
1) ne informează despre reclamație prin telefon, e-mail sau în scris
2) Trimiteți mărfurile sub forma unui pachet recomandat (nu în numerar la livrare) la adresa noastră
3) precizați motivul reclamației din expediere, adresa dvs.
4) dovada achiziției bunurilor revendicate în magazinul nostru
Vom gestiona reclamația dvs. cât mai repede posibil, cel târziu în termen de 30 de zile de la apariția
acesteia, adică preluarea mărfurilor de către compania noastră. În cazul reclamațiilor mai lungi, vă vom ține la curent cu privire la starea reclamației.
KĽUČKA s.r.o.
Radoľa 454, 023 36 RADOĽA
Număr de înregistrare: 46433996
COD T.V.A: SK2023379985
E-mail: info@manere-cutii.ro
Tel.,fax: 0755879850
Adresă : Oraș Aleșd, str. Nucului, nr. 6, jud. Bihor
Legi și reglementări:
comenzi prin poștă
La cumpărături de minim 350 de lei,
transportul este gratuit pentru d-voastră
Cumpăraţi,fără griji aveţi 15 zile la
dispoziţie pentru a returna produsul
Puteţi plăti cu
cardul de credit
Luni-vineri 8:00-16:30
+40 755 879 850